Tratamente stomatologice gratuite pentru comunităţile defavorizate: GSK Consumer Healthcare lansează campania 1% în luna decembrie

1% din valoarea vânzărilor de produse de igienă orală Sensodyne, parodontax și Aquafresh pe parcursul lunii decembrie 2018 va fi direcţionat către Fundația United Way. Fondurile strânse vor fi folosite pentru tratamente stomatologice pentru copii din comunitățile defavorizate din România. Prin campania de responsabilitate socială 1%, peste 58.000 de euro au fost direcționați până în prezent către tratamente stomatologice în comunitățile rurale. Sub deviza „Zâmbetul … Continue reading Tratamente stomatologice gratuite pentru comunităţile defavorizate: GSK Consumer Healthcare lansează campania 1% în luna decembrie

„Nu-ţi feri privirea” – o campanie de solidaritate a GSK România de Ziua mondială a luptei împotriva HIV/SIDA

Pe 1 decembrie, de Ziua mondială a luptei împotriva HIV/SIDA, GSK România lansează campania „Nu-ți feri privirea”, un efort de a sublinia importanța crucială a solidarității umane în lupta împotriva bolii. În 2018, peste 15.000 de români trăiesc cu infecție HIV, iar în prima jumătate a anului 2018 au fost înregistrate 275 de cazuri noi de infectare.[1] La nivel global, boala atinge viețile a aproape … Continue reading „Nu-ţi feri privirea” – o campanie de solidaritate a GSK România de Ziua mondială a luptei împotriva HIV/SIDA

În al 7-lea an de campanie, Zâmbeşte România atenționează: 81% dintre români suferă de sensibilitate dentară şi afecţiuni gingivale

După 6 ani de mesaje educaționale adresate copiilor și adolescenților, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare lansează campania Zâmbește România, făcând trecerea naturală către comunicarea cu adulții și insuflarea unui grad mai mare de responsabilitate pentru un zâmbet sănătos. 81% dintre români[1] suferă de probleme ce țin de sensibilitate dentară și afecțiuni gingivale. Peste 165.000 de persoane au beneficiat direct de mesaje educaționale, soluţii și produse de îngrijire … Continue reading În al 7-lea an de campanie, Zâmbeşte România atenționează: 81% dintre români suferă de sensibilitate dentară şi afecţiuni gingivale

Astmul poate fi controlat. Testează-te, informează-te și ia-ți medicamentele!

În luna mai, specialiștii din toată lumea marchează Ziua Internațională de Luptă Împotriva Astmului. În România, Societatea Română de Pneumologie (SRP) organizează de 10 ani deja, campanii de informare și educare. Anul acesta, campania „Astmul poate fi controlat. Tu poți avea astm. Astmul nu te are pe tine.” se adresează atât pacienților diagnosticați cu astm, cât și oamenilor care sunt predispuși la această afecțiune. Lansarea … Continue reading Astmul poate fi controlat. Testează-te, informează-te și ia-ți medicamentele!

Din atenție pentru memoria ta, Ropharma lansează Memogink și Magnozen în cadrul campaniei “Îți mai aduci aminte când…”

Problemele de memorie apar indiferent de vârstă, și asta pentru că stresul, oboseala sau circulaţia cerebrală proastă își fac resimțită prezența la vârste tot mai fragede. Ropharma lansează campania “Îți mai aduci aminte când…”, prin care își propune să sprijine memoria și să ofere energia necesară pentru a construi în continuare cele mai frumoase momente. În acest sens, Ropharma recomandă Memogink, suplimentul alimentar care amelioreaza … Continue reading Din atenție pentru memoria ta, Ropharma lansează Memogink și Magnozen în cadrul campaniei “Îți mai aduci aminte când…”

Reușită pentru societatea civilă din România: CNA a votat inițiativa Alianței pentru Sănătatea Mamei și Copilului de a introduce mesaje de interes public despre alăptare

La inițiativa Asociației SAMAS, Alianța pentru Sănătatea Mamei și Copilului a obținut votul Consiliului Național al Audiovizualului în vederea introducerii unui mesaj de sănătate publică în mediul audiovizual despre importanța alăptării exclusive în primele șase luni de viață ale copilului. Astfel, prin acceptul autorității ce reglementează programele audiovizuale, s-a obținut acordul ca următorul mesaj de interes public să fie transmis prin intermediul canalelor de televiziune: … Continue reading Reușită pentru societatea civilă din România: CNA a votat inițiativa Alianței pentru Sănătatea Mamei și Copilului de a introduce mesaje de interes public despre alăptare

“Second Opinion Avizat, Nu Improvizat” – Campanie de informare a pacienților despre importanța unei a doua opinii medicale

Intermedicas (www.intermedicas.com), prima clinică  de second opinion din România, lansează campania “Second Opinion Avizat, nu Improvizat” cu scopul de a informa și de a conștientiza pacienții din România referitor la dreptul de a cere second opinion, la importanța unui diagnostic corect și a unui tratament corespunzător. Potrivit Institutului Naţional de Diagnostic, în România unul din zece pacienți primește un diagnostic greșit. Totodată, peste jumătate dintre … Continue reading “Second Opinion Avizat, Nu Improvizat” – Campanie de informare a pacienților despre importanța unei a doua opinii medicale