În al 7-lea an de campanie, Zâmbeşte România atenționează: 81% dintre români suferă de sensibilitate dentară şi afecţiuni gingivale

După 6 ani de mesaje educaționale adresate copiilor și adolescenților, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare lansează campania Zâmbește România, făcând trecerea naturală către comunicarea cu adulții și insuflarea unui grad mai mare de responsabilitate pentru un zâmbet sănătos. 81% dintre români[1] suferă de probleme ce țin de sensibilitate dentară și afecțiuni gingivale. Peste 165.000 de persoane au beneficiat direct de mesaje educaționale, soluţii și produse de îngrijire … Continue reading În al 7-lea an de campanie, Zâmbeşte România atenționează: 81% dintre români suferă de sensibilitate dentară şi afecţiuni gingivale

GSK primeşte aprobarea pentru extinderea indicaţiilor Synflorix în România

GSK anunţă că Autoritatea Naţională a Medicamentului a aprobat extinderea informațiilor de prescriere a vaccinului pneumococic Synflorix (vaccinul pneumococic conjugat cu proteina D) pentru protecţia împotriva bolii pneumococice invazive (BPI), a pneumoniei şi a otitei medii acute (OMA) cauzate de serotipul* 19A, la copii cu vârste cuprinse între 6 săptămâni şi până la împlinirea vârstei de 5 ani. La baza acestei aprobări au stat două studii … Continue reading GSK primeşte aprobarea pentru extinderea indicaţiilor Synflorix în România