GSK se alătură demersurilor internaționale cu ocazia Săptămânii Mondiale a Imunizării

Cu ocazia Săptămânii Mondiale a Imunizării, celebrată în perioada 24 – 30 aprilie, compania GlaxoSmithKline (GSK) se alătură demersurilor internaționale derulate cu scopul creşterii gradului de conștientizare a importanței imunizării. La nivel global imunizarea salvează milioane de vieți anual[1], fiind una dintre cele mai eficiente modalităţi de a îmbunătăţi sănătatea şi de a asigura prosperitatea comunităţilor pe termen lung[2]. Aflată pe primul loc la nivel … Continue reading GSK se alătură demersurilor internaționale cu ocazia Săptămânii Mondiale a Imunizării

Nigel Stephenson este noul General Manager al GSK Consumer Healthcare România și Balcani

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare anunță numirea lui Nigel Stephenson în poziția de General Manager pentru România și Balcani. În acest rol, Nigel va coordona operațiunile GSK Consumer Healthcare din România și alte 7 țări – Bulgaria, Serbia, Republica Moldova, Albania, Macedonia, Muntenegru și Kosovo. GSK Consumer Healthcare are o echipă dedicată de 150 de persoane care contribuie la comercializarea mărcilor bine-cunoscute din portofoliul companiei, printre care … Continue reading Nigel Stephenson este noul General Manager al GSK Consumer Healthcare România și Balcani

„Nu-ţi feri privirea” – o campanie de solidaritate a GSK România de Ziua mondială a luptei împotriva HIV/SIDA

Pe 1 decembrie, de Ziua mondială a luptei împotriva HIV/SIDA, GSK România lansează campania „Nu-ți feri privirea”, un efort de a sublinia importanța crucială a solidarității umane în lupta împotriva bolii. În 2018, peste 15.000 de români trăiesc cu infecție HIV, iar în prima jumătate a anului 2018 au fost înregistrate 275 de cazuri noi de infectare.[1] La nivel global, boala atinge viețile a aproape … Continue reading „Nu-ţi feri privirea” – o campanie de solidaritate a GSK România de Ziua mondială a luptei împotriva HIV/SIDA

În al 7-lea an de campanie, Zâmbeşte România atenționează: 81% dintre români suferă de sensibilitate dentară şi afecţiuni gingivale

După 6 ani de mesaje educaționale adresate copiilor și adolescenților, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare lansează campania Zâmbește România, făcând trecerea naturală către comunicarea cu adulții și insuflarea unui grad mai mare de responsabilitate pentru un zâmbet sănătos. 81% dintre români[1] suferă de probleme ce țin de sensibilitate dentară și afecțiuni gingivale. Peste 165.000 de persoane au beneficiat direct de mesaje educaționale, soluţii și produse de îngrijire … Continue reading În al 7-lea an de campanie, Zâmbeşte România atenționează: 81% dintre români suferă de sensibilitate dentară şi afecţiuni gingivale

GSK primeşte aprobarea pentru extinderea indicaţiilor Synflorix în România

GSK anunţă că Autoritatea Naţională a Medicamentului a aprobat extinderea informațiilor de prescriere a vaccinului pneumococic Synflorix (vaccinul pneumococic conjugat cu proteina D) pentru protecţia împotriva bolii pneumococice invazive (BPI), a pneumoniei şi a otitei medii acute (OMA) cauzate de serotipul* 19A, la copii cu vârste cuprinse între 6 săptămâni şi până la împlinirea vârstei de 5 ani. La baza acestei aprobări au stat două studii … Continue reading GSK primeşte aprobarea pentru extinderea indicaţiilor Synflorix în România