Tratamente stomatologice gratuite pentru comunităţile defavorizate: GSK Consumer Healthcare lansează campania 1% în luna decembrie

1% din valoarea vânzărilor de produse de igienă orală Sensodyne, parodontax și Aquafresh pe parcursul lunii decembrie 2018 va fi direcţionat către Fundația United Way. Fondurile strânse vor fi folosite pentru tratamente stomatologice pentru copii din comunitățile defavorizate din România. Prin campania de responsabilitate socială 1%, peste 58.000 de euro au fost direcționați până în prezent către tratamente stomatologice în comunitățile rurale. Sub deviza „Zâmbetul … Continue reading Tratamente stomatologice gratuite pentru comunităţile defavorizate: GSK Consumer Healthcare lansează campania 1% în luna decembrie

În al 7-lea an de campanie, Zâmbeşte România atenționează: 81% dintre români suferă de sensibilitate dentară şi afecţiuni gingivale

După 6 ani de mesaje educaționale adresate copiilor și adolescenților, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare lansează campania Zâmbește România, făcând trecerea naturală către comunicarea cu adulții și insuflarea unui grad mai mare de responsabilitate pentru un zâmbet sănătos. 81% dintre români[1] suferă de probleme ce țin de sensibilitate dentară și afecțiuni gingivale. Peste 165.000 de persoane au beneficiat direct de mesaje educaționale, soluţii și produse de îngrijire … Continue reading În al 7-lea an de campanie, Zâmbeşte România atenționează: 81% dintre români suferă de sensibilitate dentară şi afecţiuni gingivale