Farmaciile DONA lansează campania „Halatul de farmacist DONA nu se primeşte, se merită”

Reţeaua de farmacii DONA a lansat campania „Halatul de farmacist DONA nu se primeşte, se merită”, cu sprijinul agenției Publicis România. Promovat activ începând din 29 februarie, mesajul campaniei este declinat în TV, radio, presă, OOH şi digital.

Elementul principal în jurul căruia este construită întreaga campanie creativă este halatul de farmacist DONA. Pentru farmaciști acesta este un simbol de mândrie, pentru pacienți este garanția unui serviciu impecabil. Mai mult decât profesionalism, ceea ce face diferența și determină pacienții să aleagă o farmacie sau alta sunt pasiunea adevărată pentru meserie și grija față de nevoile medicale.

”Farmaciștii DONA reprezintă unul dintre principalele noastre motive de mândrie, profesionalismul și calitățile lor umane fiind confirmate de cercetările de marketing pe care le organizăm regulat. Un exemplu mai putin științific în acest sens este demersul pe care l-am inițiat pe pagina noastră de Facebook cu ocazia lansării acestei campanii: o invitație de a nominaliza farmaciști DONA care au depășit așteptările. Am fost pur și simplu impresionați de sutele de like-uri, share-uri și mesaje de mulțumire primite în decurs de numai câteva ore pentru farmaciști de-ai noștri din toată țara și pentru căldura cu care oamenii au vorbit despre ei. Dincolo de faptul că farmaciștii DONA își cunosc meseria, fiind foarte bine pregătiți și mereu capabili să ofere o recomandare avizată, ei câștigă încrederea prin faptul că ascultă și le pasă. Iată că nu este doar un mesaj de auto-promovare, ci o confirmă chiar pacienții pe care îi ajutăm. Iar pentru noi acest lucru este cel mai important”, a punctat Radu Dumitrescu, Director de Marketing DONA.

DONA este una dintre rețelele de farmacii care angajează cele mai mari investiții în profesionalizarea farmaciștilor, respectiv peste 400.000 EURO sunt direcționați anual către instruirea farmaciștilor juniori, traininguri de consiliere și comunicare cu pacienții, traininguri de produs, diagnostic etc. Anul trecut, numărul farmaciștilor DONA a crescut cu aproximativ 40%, pe de o parte pentru a susține creșterea rețelei, iar pe de altă parte pentru a asigura consiliere de calitate pacienților.

Spotul TV surprinde transferul de cunoștințe dintre farmaciștii seniori și cei tineri, dar și insuflarea spiritului și valorilor DONA de grijă și respect.

"Campania s-a bazat pe faptul că în spatele experienței farmaciștilor DONA stă un cod de valori. Aceste valori nescrise le completează pe cele deontologice, iar acestea nu sunt doar vorbe goale, ci valori pe care le respectă orice farmacist DONA. În comunicarea vizuală codul îmbracă forma unui simbol grafic și lingvistic ușor de înțeles: halatul farmacistului. Si pentru că farmaciștii DONA nu trebuie să fie doar bine pregătiți, ci să fie și empatici, să îți zâmbească, să îți facă o recomandare, să fie pasionați de profesia lor, să simplifice lucrurile cele mai complicate, să își țină minte clienții, să facă parte din comunitate, credem că nu oricine poate sa devină un farmacist DONA. De aici și mesajul campaniei ,“halatul de farmacist DONA nu se primește, se merită", a explicat Adina Albu, Account Director Publicis România.

Halatul DONA nu se primeste, se merita

10 thoughts on “Farmaciile DONA lansează campania „Halatul de farmacist DONA nu se primeşte, se merită”

  1. mai intai DONA trebuie sa fie vanduta in 2 ani catre Anzag , vrea cu orice chip profit. in Dona daca farmacia nu realizeaza peste 90% , nimeni nu ia bonus si se ramane cu salar. fix(farm sef 3000 ron , farm.2100 ron si asist 1200 ron ) iar de 3 luni asta se intampla datorita obiectivelor irealizabile .
    Ca si obiective , au montat la intrare niste senzori ca re contorizeaza pacientii intrati si care cumpara si trebuie sa ai peste 80 % , deasemenea trebuie sa depasesti valoarea medie pe bon pusa ca obiectiv care de obicei este peste 40 ron , asemenea trebuie sa ai mai mult de 4 produse pe bon ca obiectiv , gresesti un adaos la o fact ti se taie 30% din salariu , iar in loc de banii ficsi din salariu ti se dau bonuri de masa in val.de 180 ron .

  2. UAU!!! Aceasta nu este Farmacie Este comerț de cca 100% ,cu cosmetizare de marketing agresiv!Sincer nici ptr. 10.000 de Euro plus Bonus: vacante in Hawaii .etc , nu as accepta!!!

  3. Halatul de farmacist se primeste dupa ce inveti 5 ani pe bancile facultatii de farmacie SI SE PIERDE DUPA CE LUCREZI IN DONA !!!!!!!!!!!!!

  4. Da de ce nu pun la angajati si niste catuse ca asta mai lipsesti , oricum tot romanul greseste pt ca incurajeaza aceste mari lanturi prin cumpararea de la ei , putini stiu cat li se baga in plasa degeaba!

  5. M—au contactat fara sa depun CV. O fi de bine? Poate sa—mi spuna cineva cum este sa fii angajat acolo?

  6. ai fost cea mai tare. asa este. dona a fost ceva candva odata ca niciodata.
    dona e o rusine la ora asa ça si restul lanturilor défapt
    vin si recruteaza studenti din anii terminali si le ofera niste contracte cu clauze atat de marsave incat numai pleava pot semna asa ceva. pleava fiind cei care fac farmacia pentru a deveni vanzatori…rusine

  7. Am fost contactat la un interviu pentru asistent la Dona,,as vrea sa aflu mai multe pareri despre cum este in Dona,VA ROG SA-MI RASPUNDETI,MULTUMESC

Leave a Reply

Your email address will not be published.