Cum a ajuns chipul Tovarasului pe toate gardurile? Simplu. Prin publicitate mascata pe bani publici si taxe de protectie. Va suna cunoscut? Din zori pana-n seara ei talharesc o tara. Asta-i uneste.
Aplicarea legii 185/2013 ce prevedea restrictii privind publicitatea stradala a fost amanata prin ordonanta de urgenta 108/2013 doar pentru ca premierul-candidat sa poata prelua toate spatiile publicitare. Un guvern milos cu agentii de publicitate a amanat pana in octombrie 2015 reducerea la jumatate a numarului de panouri stradale in ciuda faptului ca legea trebuia aplicata pe 1 ianuarie 2014. O afacere de 30 de milioane de euro a fost obligata sa plateasca taxa de protectie sub forma chipului ce ne zambeste in stil corean pe toate gardurile si in fiecare intersectie.
Ca si cum nu era suficient, guvernul a platit 840.000 de euro din programul ,,Regio", chiar înaintea campaniei pentru prezidentiale, pentru o reclama furibuda a realizarilor, ati ghicit, tot guvernamentale. 270.000 de euro au ajuns în publicitatea stradală, mai bine de jumătate fiind atribuiţi chiar de mininisterul domnului Dragnea catre Euromedia, bineinteles ca in urma unei licitatii cu un singur ofertant.
Ce sa mai zicem si noi? Asta va fi presedintele care uneste hotii.
Dar va veni ea si ziua socotelii. Am auzit ca DNA e bine si vegheaza. Calatoria continua!
Din zori pana-n seara
Leave a reply