Şi asta până nu e prea târziu! Pentru că fără personal, fără bani şi fără drumuri Salvarea face imposibilul şi merită să fie susţinută ca principal serviciu naţional de urgenţă implicat oriunde şi oricând în salvarea vieţilor românilor. Şi asta chiar dacă un personaj străin de această ţară a încercat şi mai incearcă să o pună pe butuci.
Un simplu exemplu dar pot găsi oricând alte 41 de exemple: Salvarea din Vaslui. Acest serviciu face eforturi incredibile pentru a salva vieţi în condiţii pe care nu vi le puteţi închipui. Oameni puţini, un deficit de personal incredibil, buget insuficient raportat la nevoile populaţie precum şi drumurile proaste fac din activitatea medicala o misiune imposibilă.
În 2014 Salvarea din Vaslui a salvat 49.412 pacienţi şi a parcurs 170.164 km. Personalul e acoperit doar în proporţie de 40,2%, sunt doar 11 medici, din care doi sunt rezidenți, ceea ce face ca doar 16 din cele 46 de maşini să fie folosite. Nici la finanţare nu stă prea bine, bugetul din 2014, de 110 miliarde a fost mai mic cu 33 de miliarde faţă de cel din 2013, ceea ce combinat cu specificul drumurilor vasluiene, 208 trasee de drumuri comunale, cu o lungime de totală de 873,062 km, 79,51% din aceste sunt de pământ (694,168 km), aproape impracticabile toamna şi iarna şi pline de gropi vara, duc la dificultăţi de întreţinere şi distrugerea rapidă a parcului auto.
De ce credeţi că am propus prin lege alocarea a 6% din PIB pentru sănătatea noastră?! Poate le spuneţi parlamentarilor din zonă că astfel de legi trebuie adoptate cu prioritate.