Louis Vuitton și papornița
Citesc cu plăcere despre faptul că renumita marcă de lux, Louis Vuitton, a descoperit, după aproape 200 de ani de evoluție, papornița.
Designerii firmei nu sunt numai extrem de talentați în ceea ce fac dar sunt și psihologi de finețe care știu că dacă aplică sigla firmei (în care litera L fute din picioare litera V) pe ceva, fie el rahat de câine întărit, șlapi din plastic de prezervativ reciclat, săculeți cu floci de urangutan sau stropitoare fără găuri, acel ceva își mărește valoare de câteva zeci de ori în ochii connaisserurilor.
Ca urmare a acestei realități plăcute în care trăiesc oamenii de la L călare pe V, aceștia au descoperit ceea ce românca de la țară știa de ceva vreme, respectiv faptul că din rafie se pot face genți suficient de trainice cât să poată snobul sau snoaba căra oricâte târnâgupii, bleșbleșuri și pirigode de firmă ar simți nevoia să achiziționeze într-o ședință de shopping adevătrat.
La urma urmei este talent ca din materialul și concepția cu care pensionara română își cară de la aprozar cartofii necesari regenerării prin festin și țăranul român își duce arpagicul la piață, angajații transnaționalei cu titulatură graseiată reușesc să facă un must have pentru tăntălăii încă incomplet mulși care le pășesc pragul magazinelor.
Și uite așa a ajuns, grație geniului frantuzesc în modă, să cunoască și rafia atingerea trufelor și povara dulce a caviarului.