Brandul farmaceutic Ropharma a fost premiat, marți, 8 decembrie 2015, cu titlul de ”Most trusted Brand for Kids” la Gala Forbes - Brands for Kids, un eveniment în premieră în România.
Revista Forbes România, împreună cu compania D&D Research au realizat, pe baza unui studiu la care au participat 1000 de mămici, un top al încrederii, care, spun reprezentanții celebrei reviste internaționale, ”poate fi semnalul de început al unui alt gen de competiţie: al responsabilităţii și adecvării la cerințele familiei românești. Pentru că a produce şi a pune în vânzare orice produs pentru copii nu este doar un business, ci și un act de imensă responsabilitate socială”.
Astfel, pentru colectarea datelor s-au luat în considerare trei factori - încredere, calitate și siguranță, iar eșantionul de respondenți a fost reprezentat de mame din mediul urban, cu vârsta între 22 și 35 de ani.
În cadrul Galei Forbes - Brands for Kids au fost premiate primele 16 branduri din clasamentul rezultat în urma acestei cercetări. Câștigătorul la capitolul încredere (”Most trusted Brand for Kids”) a fost Ropharma, prin produse precum: gama Vitalact, Activit Colostru Premium, Activit Probiotic Junior, Activit Polivit Junior, Vitagrapes Fier, Memogink, Activit Calciu, Lactaza Junior sau Activit C.
Despre brandul ROPHARMA
ROPHARMA S.A. BRAŞOV este o companie farmaceutică românească care funcţionează după un model de business integrat, astfel: distribuţie a produselor farmaceutice şi parafarmaceutice, comerț cu amănuntul prin propria rețea de farmacii, productie de medicamente, suplimente alimentare, lapte praf și servicii medicale prin spitalul privat multidisciplinar Sfântul Constantin Braşov.
Strategia de dezvoltare vizează completarea portofoliului cu produse de ultimă generaţie, produse care conţin substanţe active naturale – rezultat al introducerii şi dezvoltării conceptului de biotehnologie și biomedicamente.
ROPHARMA se doreşte a fi un partener în menţinerea sănătăţii prin promovarea valorilor sale – pacienţii, angajaţii, responsabilitatea, inovaţia, iniţiativa și integritatea, prin permanenta preocupare pentru creșterea calității produselor și serviciilor oferite, prin implicare socială, apropiere și atenție față de pacient și comunitate.