- 16 farmacii partenere în sistemul de franciză DONA
- Peste 130 de farmacii redecorate conform noii identități vizuale DONA
Farmacia DONA, unul dintre cele mai mari lanţuri de farmacii din piaţa locală, a inaugurat recent cea de-a 300-a unitate, la Iaşi. Astfel, reţeaua DONA va asigura servicii de consiliere farmaceutică şi acces la o gamă extinsă de produse dedicate sănătăţii pentru mai mult de 2,6 milioane de pacienţi, din toate judeţele ţării. Până la finalul anului 2017, reprezentanţii companiei au în plan depăşirea pragului de 350 farmacii – atât prin dezvoltare organică, cât şi prin parteneriate în sistem de franciză.
Farmacia DONA cu numărul 300 funcționează în cadrul unui parteneriat în sistem de franciză, agreat între reţeaua de Farmacii DONA şi proprietarul lanţului de farmacii Medikon - Baby Farm, pentru 5 din cele 6 farmacii pe care acesta le deţine în Iaşi.
„300 de farmacii înseamnă pentru noi şansa de a fi şi mai aproape de pacienţi şi posibilitatea de a le oferi condiţii generale mai bune în ceea ce priveşte preţurile şi portofoliul de produse, ca urmare a creşterii puterii de negociere cu furnizorii şi producătorii. Brandul Farmacia DONA este astăzi sinonim cu grija pentru sănătate, profesionalism şi responsabilitate în consilierea farmaceutică, realizare posibilă ca urmare a eforturilor de pregătire profesională continuă pentru cei 1200 de farmacişti şi 900 de asistenţi de farmacie din rețeaua noastră”, a declarat doctor Eugen Banciu, Preşedintele Grupului DONA.
DONA acordă o importanță deosebită asigurării unui climat plăcut pentru interacțiunea farmaciștilor cu pacienții. În farmaciile amenajate conform standardelor noii identități vizuale DONA, aceștia se pot bucura de un decor modern, primitor și relaxant, ce asigură un nivel sporit de intimitate pentru discuțiile despre problemele personale legate de starea de sănătate. Procesul amplu de rebranding a demarat în 2014. Până în prezent, peste 130 de Farmacii DONA au fost redecorate. Doar în 2016 au fost investite în rebranding 5 milioane de lei, urmând ca anul acesta să fie alocate peste 2,5 milioane lei pentru reamenajarea farmaciilor.
Cea de-a 300-a Farmacie DONA, recent inaugurată la Iaşi, beneficiază la rândul ei de un design modern. Unitatea este una dintre cele 16 unități partenere în sistemul de franciză DONA lansat anul trecut. Celelalte 15 sunt situate în oraşele: Bucureşti, Roşiorii de Vede, Alexandria, Brăila şi Iaşi. Programul de extindere prin francizare va fi continuat pe parcursul următorilor doi ani.
Partenerii DONA au acces la un sistem integrat pe verticală (cu activităţi în achiziţii, distribuţie en-gros, marketing ş.a.), sub condiţia respectării stricte a regulilor care au stat la baza dezvoltării şi succesului brandului „Farmacia DONA”. Concret, partenerii primesc acces la un set de instrumente esențiale pentru dezvoltare: apartenenţa la un brand mediatizat constant, capabil să crească real traficul de pacienţi în farmacie, proceduri de lucru eficiente şi automatizate, programe de evaluare şi dezvoltare continuă pentru farmaciști şi asistenţi, condiții comerciale avantajoase, activităţi de marketing şi merchandising negociate profesionist cu producătorii de medicamente şi suplimente alimentare, suport pentru eficientizarea activităţii și consultanță de management. În schimb, fiecare partener va contribui cu o valoare proporțională din cifra de afaceri, la cheltuielile de promovare a brandului „Farmacia DONA” și ale altor acțiuni de marketing și de achiziții implementate cu scopul asigurării unor prețuri avantajoase pentru pacienți.
Despre Farmacia DONA
„Farmacia DONA” este unul dintre cele mai apreciate nume în comerțul farmaceutic din România, cu o reputație solidă construită în cei 25 de ani de activitate.
Marca “Farmacia DONA” reunește 300 de farmacii deținute de 9 companii antreprenoriale cu capital privat românesc, a căror cifră de afaceri a fost de 966 milioane lei la finele lui 2016, și peste 2.500 de profesioniști în domeniul sănătății devotați unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.
Peste 2,6 milioane de oameni trec lunar pragul Farmaciilor DONA, răspândite în toate județele ţării. Lista integrală a unităților poate fi consultată aici.
Precizări legale
DONA®, Farmacia DONA®, DONA Marketing® și orice elemente ale brandului DONA sunt înregistrate și deținute de către DONA Marketing Grup S.R.L. ca mărci și desene industriale. Utilizatorii legitimi ai acestor mărci și desene industriale, precum şi ai mărcilor, desenelor, denumirilor comerciale sau simbolurilor în legătură cu DONA®, Farmacia DONA® sunt francizații societății DONA Marketing Grup S.R.L. (farmaciile care desfășoară activitatea sub denumirea „Farmacia DONA”), precum și toți cei autorizaţi în acest sens de către această societate. DONA Marketing Grup S.R.L. este proprietarul tuturor elementelor de proprietate intelectuală/ industrială referitoare la brandul DONA.
Încălcarea oricărui drept, prerogativ și / sau interes legitim, menționate sau nu în prezenta informare și/ori care decurg din lege, fără a se limita la actele normative care reglementează materia proprietății intelectuale / industriale și materia confidențialității și secretului comercial, este de natură să atragă răspunderea persoanei culpabile, în condițiile legislației românești și a celei europene și internaționale aplicabile și pe teritoriul României.