Mesajele de avertizare de pe pachetele de țigări sunt mai eficiente dacă sunt însoțite de o imagine

Rezultatele studiului „Neuro Against Smoking”, cel mai mare proiect de cercetare intercultural global pe neuromarketing dedicat sănătății, arată că mesajele vizuale de avertizare de pe pachetele de țigări au un impact emoțional mai puternic decât cel al mesajelor text. Mai mult decât atât, mesajele care fac referință la faptul că fumatul dăunează direct sănătății fumătorului și a oamenilor din jurul său sunt mai eficiente decât … Continue reading Mesajele de avertizare de pe pachetele de țigări sunt mai eficiente dacă sunt însoțite de o imagine

Synergon Consulting – singura companie de neuromarketing din România participantă la studiul internațional “Neuro Against Smoking”

Synergon Consulting este singura companie de neuromarketing din țară aleasă să participe la proiectul internațional de cercetare “Neuro Against Smoking”, al cărui scop este acela de a testa eficiența mesajelor de avertizare și a imaginilor folosite în prezent pe pachetele de țigări. Compania românească a fost selectată datorită succesului proiectelor desfășurate până în prezent, cât și experienței anterioare în crearea și implementarea unei cercetări referitoare … Continue reading Synergon Consulting – singura companie de neuromarketing din România participantă la studiul internațional “Neuro Against Smoking”