- GSK Consumer Healthcare dă startul celei de-a șasea ediții a campaniei Zâmbește România, aducând un nou concept de comunicare dedicat adolescenților;
- Consumul de produse de igienă orală la nivel național a crescut în ultimii cinci ani, conform datelor;
- Peste 140.000 de persoane au beneficiat direct de educație și produse de îngrijire orală gratuite în cadrul celor cinci ediții anterioare ale campaniei.
GSK Consumer Healthcare anunță lansarea celei de-a șasea ediții a campaniei Zâmbește România, ducând mai departe misiunea campaniei de a îmbunătăți starea de sănătate orală a românilor.
“Ambiţia noastră, în GSK, este să îmbunătăţim calitatea vieţii românilor şi să educăm pentru o atitudine preventivă. În cazul sănătăţii orale, consolidarea unor obiceiuri zilnice de igienă orală corectă este esenţială pentru formarea unor generaţii sănătoase, iar acest lucru se poate realiza prin programe de educare constante, pe termen lung. Credem că acţiunile din ultimii cinci ani ai campaniei Zâmbeşte România au contribuit la îmbunătăţirea stării de sănătate orală a românilor”, menţionează Sylwia Piankowska, General Manager GSK Consumer Healthcare, România și Balcani.
Datele arată că există o creștere semnificativă de consum comparativ cu 2012 – creștere de 14% pentru achiziționarea de tuburi de pastă de dinți și 21% pentru periuțe de dinți*. În medie, un român a folosit 1,64 tuburi de pastă de dinți pe tot parcursul anului 2016 și a folosit o periuță de dinți pentru o perioadă de 1,3 ani*.
Pentru anul 2017, campania Zâmbește România are adolescenții ca public țintă principal. Comunicarea celor trei mesaje principale – Spală-te pe dinți de două ori pe zi/ Mergi la medicul dentist în mod regulat/ Adoptă o dietă sănătoasă și echilibrată – se va realiza prin intermediul aplicației #CoolBrushing, ce va fi lansată la începutul lunii aprilie.
Activitățile campaniei Zâmbește România în 2017
Susținută de brandurile Aquafresh®, Sensodyne®, parodontax® și Corega®, campania Zâmbește România va derula activități menite să informeze, să atragă atenția asupra unor probleme existente de sănătate orală și să continue să clădească o cultură a prevenției în rândul românilor.
- #CoolBrushing – Lansarea aplicației #CoolBrushing la începutul lunii aprilie, prin care campania Zâmbește România își propune creșterea nivelului de conștientizare privind importanța igienei orale în rândul adolescenților.
- Programul Rabla pentru periuța ta din cadrul campaniei Zâmbește România revine anul acesta într-o formă nouă și se va desfășura în 6 orașe din țară. Vizitatorii vor avea posibilitatea de a-și înlocui periuțele uzate cu unele noi și vor primi informații utile cu privire la sănătatea orală.
- Programul educațional în școli – alți 10.000 de copii vor beneficia de sesiuni educaționale de igienă orală și vor învăța despre comportamentul preventiv în sănătate.
- Parteneriatul cu Salvați Copiii – GSK Consumer Healthcare va direcționa 1% din vânzările produselor de îngrijire orală Aquafresh®, Sensodyne® și parodontax® din luna august 2017 către Salvați Copiii, suma urmând a fi folosită pentru tratamente stomatologice gratuite pentru copiii din comunitățile defavorizate.
“Zâmbește România se adresează tuturor românilor, iar anul acesta un public important va fi reprezentat de adolescenții care vor deveni adulții responsabili de mâine. Pentru a păstra acel zâmbet sănătos și încrezător pe parcursul anilor adolescenței și până la maturitate, sunt necesare educație, auto-disciplină și o atitudine preventivă față de sănătate. Pentru aceasta, vom lansa în curând o aplicație mobilă menită să transmită mesajele campaniei într-o formă adaptată tipului de conținut cu care adolescenții sunt obișnuiți”, a adăugat Sylwia Piankowska.
De la prima ediție lansată în 2012 și până în prezent, peste 140.000 de persoane au beneficiat în mod direct de mesaje educaționale și produse de igienă orală oferite gratuit în cadrul campaniei Zâmbește România. Pe parcursul ultimelor cinci ediții, GSK Consumer Healthcare a înlocuit peste 40.000 de periuțe de dinți uzate cu unele noi , vizitând mai multe orașe cu programul Rabla Pentru Periuța ta. Mai mult, 70.000 de copii au învățat regulile pentru o igienă orală corectă prin programul educațional derulat în școli și grădinițe. Iar prin campania de responsabilitate socială 1%, peste 40.000 de euro au fost direcționați către tratamente stomatologice pentru 1.300 de copii din comunitățile rurale Salvați Copiii.
Pentru a afla mai multe detalii despre campanie și rezultatele din anii trecuți, accesați site-ul www.zambesteromania.ro.
Despre Zâmbește România
Campania Zâmbește România a fost dezvoltată în 2012 de GSK Consumer Healthcare, fiind susținută de brandurile Aquafresh®, Sensodyne®, parodontax® și Corega®, cu ajutorul specialiștilor în igiena orală, pentru a facilita accesul la educație și la prevenție, în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul populației din România. Proiectul face parte din Platforma Europeană pentru o Sănătate Orală mai Bună (BOHEP), amplă inițiativă europeană lansată în 2012. Mai multe informații, sfaturi privind sănătatea orală și lista cabinetelor medicilor dentiști disponibili pentru consultații gratuite se pot găsi pe platforma online www.zambesteromania.ro și pe pagina www.facebook.com/zambesteromania.
Despre GSK Consumer Healthcare
GSK Consumer Healthcare este cea mai mare companie de medicamente fără prescripție medicală și primul jucător în piața de produse de îngrijire orală specializată din lume. Obiectivul nostru este să devenim prima și cea mai bună companie de Fast Moving Consumer Healthcare, bazată pe știință și valori – o organizație unică ce îmbină expertiza și principiile științifice cu avantajele industriei bunurilor de larg consum.
În România, GSK are o tradiție de peste 25 de ani și peste 150 milioane euro investiție în piața locală. Portofoliul local Consumer Healthcare include mărci bine cunoscute precum Sensodyne®, parodontax® sau Aquafresh®. Suntem hotărâți să facem o diferență în starea de sănătate a românilor prin educație continuă și suntem partener constant al comunității, cu investiție de peste 2 milioane de dolari în proiecte de sănătate și educație pe care le derulăm cu partenerii noștri.
*Informații bazate pe date de Retail Index ale Nielsen pentru categoriile personalizate de Pastă de dinți și Periuțe de dinți (manuale și electrice), raportate pentru piața de retail din România, vânzări în bucăți pentru intervalul Ianuarie 2012 – Decembrie 2016, excluzând vânzările directe din Cash&Carry. Copyright © 2017, The Nielsen Company