Compania de comunicare medicala Houston NPA si Healthcare Business Solution Group organizeaza intre 13-15 noiembrie 2015 la Poiana Brasov (Ana Hotels) Conferinta Nationala cu tema „Optimizarea, Performanta si Calitatea in Sanatate”. Evenimentul se adreseaza managementului logistic si financiar al spitalelor, autoritatilor publice si sanitare.
Gazda evenimentului este Dr. Horea Timis, manager la o companie privata de analiza in domeniul managementului medical, cu o experienta de 5 ani ca director la DSP Alba, fost consilier in cadrul Ministerului Sanatatii. “Consideram aceasta conferinta un moment O, in care vom discuta atat in plen, cat si la workshop-uri, despre provocarile cu care se confrunta managementul spitalelor si autoritatile publice. Avem 3 obiective generale: Cum crestem calitatea in sistemul de sanatate? Cum crestem satisfactia pacientului? Cum controlam costurile pentru a maximiza beneficiile? Va fi locul unde cifrele vorbesc”!, a declarat Dr. Horea Timis.
Printre invitatii speciali se numara Dr. Paolo Padovani – Italia (doctor in inginerie si consultant in management si dispozitive medicale pentru companii internationale de top), Dr. Heinz Vajasdi – Austria (vasta experienta internationala in proiectarea de concepte, constructie, analiza de structura, optimizarea circuitelor si dotarea cu echipamente a unitatilor spitalicesti), Dr. Adrian Cotarlet (chirurg si managerul Spitalului Municipal de Urgenta Moinesti, unul dintre cele mai performate spitale din tara d.p.d.v. al managementului aplicat), Dr. Marius Filip (Director Unitatea de Standarde pentru Serviciile de Sanatate din cadrul Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate) si Conf. Dr. Diana Paun (endocrinolog, Consilier de Stat, Departamentul Sanatate Publica din cadrul Administratiei Prezidentiale, fost manager al Institutului Parhon).
Conferinta isi propune sa abordeze subiecte pragmatice din domeniul managementului sanitar, prin prisma analizei proceselor de sistem pe criterii de calitate, eficienta, transabilitate si indicatori de performanta, facilitand comunicarea intre structura de conducere a spitalelor si autoritatile publice locale si centrale.
Temele principale de pe agenda sunt: solutii pentru infrastructura/dotare/personal, servicii de consultanta management spitale, surse de finantare pentru spitale, comunicare si leadership in spitalele de stat, acreditarea spitalelor, externalizarea serviciilor din spitale-argumente pro/contra, impactul satisfactiei pacientilor asupra serviciilor medicale, studii si analiza pietei farmaceutice, solutii inovative de software pentru spitale, polite de asigurare si managementul riscului, marketing medical etc.
Pe parcursul celor 3 zile organizatorii isi propun ca intreg aparatul decizional si operational al unitatilor sanitare sa dobandeasca informatii care sa le ofere anumite "chei de verificare" in procedurile interne, dar si sa ii conduca la solutii pragmatice de imbunatatire a procesului managerial, cu scopul cresterii performantei si eliminarii pierderilor din anumite sectoare vulnerabile.
In cazul reprezentantilor sectorului administrativ public care au in vedere imbunatatirea calitatii serviciilor medicale pentru cetateni, organizatorii doresc sa ii informeze despre modul de analiza al unui spital, despre importanta cunoasterii arealului si corelatia acestuia cu structura de servicii a unitatii sanitare, despre analiza notelor de fundamentare sau alocarea de fonduri.
Participantii au oportunitatea de a dezbate alaturi de consultantii prezenti studii de caz pe baza unor documente publice aduse chiar de conducerea spitalelor sau autoritatile publice, de a realiza simulari de situatii si proceduri. Documentele cu care sunt incurajati participantii sa vina la dezbatere sunt: structura spitalului aprobata prin ordin MS; gradul de ocupare a paturilor pe fiecare sectie pe primele 6 luni ale lui 2015; valoare ICM pe fiecare sectie in parte in primele 6 luni ale lui 2015; valoare contract CAS pentru 2015; numar de cazuri depasite din contract pe fiecare sectie (primele 6 luni din 2015); numar cazuri nerealizate din contract pe fiecare sectie (primele 6 luni din 2015); ultima structura de personal disponibila.
Cei interesati de mai multe detalii si inscriere la Conferinta Nationala „Optimizarea, Performanta si Calitatea in Sanatate” organizata pe 13-15 noiembrie 2015 se pot adresa companiei Houston NPA: ionut.francu@houston.ro, 0723.324.176.