Secom®, companie românească specializată în importul, distribuția și comercializarea de produse naturale pentru sănătate și frumusețe, continuă extinderea în Transilvania şi lansează un magazin propriu în municipiul Cluj-Napoca, ajungând la o reţea de 12 locaţii la nivel naţional. Amplasat pe str. Regele Ferdinand nr. 34, în apropierea Centrului Comercial Central, magazinul Secom® Cluj-Napoca aşteaptă clujenii de luni până vineri, de la ora 9.00 la ora 21.00 şi sâmbăta, de la 10.00 la 15.00. Cu ocazia inaugurării, în magazinul Secom® clujenii pot beneficia de reduceri de 20% la întreg portofoliul de produse.
Investiţia în magazinul Secom® Cluj-Napoca a fost 40,000 de euro şi face parte din strategia de extindere naţională a companiei.
Noul magazin Secom® oferă clujenilor o experienţă completă cu produsele naturale pentru sănătate şi frumuseţe Secom® şi consultanţă specializată în alegerea formulelor naturale, promovând conceptul de medicină integrativă (asocierea tratamentelor alopate cu terapiile complementare).
În cadrul magazinului Secom® Cluj-Napoca se regăsesc toate produsele din portofoliul Secom®, peste 250 de suplimente alimentare naturale, realizate de producători cu renume mondial, care acoperă toate ariile terapeutice, gama specială de produse naturale pentru sănătatea copilului, de la ChildLife® Essentials, precum şi o linie de cosmetice naturale. De asemenea, în cadrul magazinului Secom® Cluj-Napoca se pot găsi produsele Andalou Naturals, brand cunoscut prin cosmeticele naturale cu ingrediente Non-GMO (nemodificate genetic) şi celule stem din plante şi fructe, producător introdus în portofoliul Secom® de la 1 martie 2017.
„Creşterea interacţiunii cu brand-ul Secom® şi produsele noastre este un obiectiv pe care ne-am propus să-l transpunem în practică şi prin extinderea reţelei proprii de magazine. În cadrul magazinelor Secom® fiecare consumator beneficiază de timp, de recomandări personalizate şi are acces la toate produsele din portofoliul Secom®. Credem că aceşti diferenţiatori ne ajută să construim o relaţie solidă cu consumatorii şi să cream o cultură privind administrarea suplimentelor alimentare,” susţine Lucia Costea, managing partner Secom®.
Portofoliul Secom® suplimente alimentare: vitamine și minerale, extracte standardizate din plante, fructe și legume, formule fito-homeopate, ciuperci medicinale, extracte glandulare, aminoacizi, enzime, probiotice și prebiotice, o linie specială de produse pentru copii, şi o gama complexă de cosmetice naturale: produse pentru ten, păr şi corp.
Reţeaua de magazine Secom® numără unităţi în București, Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu și Timișoara. Primele magazine au fost lansate în anul 2013, în Bucureşti.