- Noutatea produsului față de alte asigurări clasice sunt serviciile stomatologice
- Include o consultație de nutriție și o ședință cu un antrenor personal de fitness gratuite
România este pe ultimul loc în Europa în privința asigurărilor medicale de sănătate. În timp ce cheltuiala medie cu asigurările private de sănătate în Europa este de 203 euro/persoană, în România aceasta este de numai 0,4 euro/persoană (www.insuranceeurope.eu).
Românii sunt preocupați de sănătate: 75% spun că sănătatea este foarte importantă pentru ei, dar numai 48% caută servicii și produse care îi ajută să aibă un stil de viață sănătos, arată un studiu realizat de GfK.
”Piața asigurărilor private de sănătate se află încă la un nivel foarte redus în România. Estimăm o creștere anuală de 20%-30% în viitor, bazată pe nevoia românilor de a beneficia de servicii medicale de calitate la prețuri accesibile. Lansarea noului nostru produs de asigurare de sănătate este susținută de experiența noastră din Austria, unde UNIQA este lider pe această piață, deținând chiar și clinici private proprii”, spune Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurări.
”Pentru UNIQA Asigurări, 2016 este un an dedicat sănătății. Avem acum lansarea iMed, iar în primăvară am implementat programul “Gândește Sănătate. Gândește UNIQA” pentru angajații UNIQA. Programul a cuprins antrenamente sportive, nutriție, consiliere anti-fumat și alte activități sănătoase. 180 de participanți au pierdut în trei luni 700 kg, au mers cu bicicleta 5.000 km și au alergat 1.200 km, iar 30% dintre ei au renunțat la fumat”, spune Iuliana Rusei, Membru în Directoratul UNIQA Asigurări.
„Sănătatea este cel mai important lucru pentru noi toți și considerăm că o asigurare nu ar trebui să se rezume doar la tratarea îmbolnăvirilor sau a accidentelor, ci să cuprindă și acoperiri care să ajute la prevenirea acestora. De aceea am creat un pachet de prevenție holistică, unic în piață, pe care îl oferim gratuit clienților noștri. Acesta include o ședință de nutriție la una dintre clinicile specializate partenere, o ședință cu un antrenor personal de fitness la una dintre sălile de sport partenere și eventuale reduceri la serviciile ulterioare, atât la clinicile de nutriție, cât și la sălile de sport. În plus, oferim o reducere de 5% din prima de asigurare clienților care, la data încheierii poliței iMed, dețin un abonament activ la o sală de fitness”, spune Cristina Netea, Manager Produs în cadrul UNIQA Asigurări.
Alte beneficii oferite de iMed:
- rețea de aproape 500 de parteneri medicali în toată țara (Sanador, Anima, Gral, Synevo, Medsana, Medas etc.)
- Call Center MedUNIQA cu echipă dedicată de medici: +40374 400 440
- Pachet complet și inovator de servicii stomatologice
- Pachet de analize matrimoniale inclus
- Decontare directă a costurilor serviciilor medicale
- Decontarea serviciilor în afara rețelei de parteneri (80%)
”Cu asigurarea iMed, clienții beneficiază de ajutor eficient oricând au nevoie, de rapiditatea despăgubirii și de garanția calității serviciilor. Clienții își fac asigurarea, apoi e simplu: doar sună la Call Center. Noi facem programarea la clinica medicală pe care o preferă, apoi tot noi ne ocupăm de decontarea serviciilor medicale. În plus, produsul poate fi personalizat în funcție de nevoi și buget”, explică Iuliana Rusei.
Call Center-ul MedUNIQA este disponibil de luni până vineri, în intervalul 9:00-20:00 și, pe lângă programări medicale, o echipă de medici oferă suport persoanelor asigurate în cazul în care au o problemă medicală și nu știu către ce specialitate ar trebui să se îndrepte sau pentru situația în care pur și simplu au nevoie de un sfat medical.
Conform studiului GfK, 75% dintre români spun că sănătatea este foarte importantă pentru ei, dar numai 48% caută servicii și produse care îi ajută să aibă un stil de viață sănătos. În lista valorilor personale, ”a fi în formă bună fizică și mentală” este menționat de 75% dintre respondenți. Top 3 valori personale este ocupat de: a-i ști în siguranță pe cei dragi, a trăi fără grija banilor și a face lucruri de plăcere.
Sănătatea este percepută ca o cauză de stres și ca un motiv de grijă pentru 32% dintre români. Sănătatea este clasată pe locul 2 într-o ierarhie de 15 potențiale cauze de stres. Informațiile fac parte din GfK Consumer Lifestyle, un studiu sindicalizat despre valorile personale și stilul de viață al românilor care locuiesc la orașe. Studiul a fost realizat pe un eșantion de 1.028 respondenți, reprezentativ pentru populația urbană peste 15 ani.
Despre UNIQA
UNIQA Insurance Group operează pe piața românească din 2008, oferind toate formele de asigurări de bunuri, de răspundere și de persoane. UNIQA Asigurări se numără printre liderii pieței românești de asigurări generale, oferind un portofoliu complet de produse care respectă nevoile clienților și tendințele pieței. Compania se preocupă permanent și acordă o mare importanță dezvoltării de produse și de soluții de asigurări integrate, adaptate nevoilor actuale și stilului de viață modern și dinamic.
În 2010, UNIQA a început operațiunile pe piața asigurărilor de viață, lansând compania UNIQA Asigurări de viață. Cu produse de asigurare de viață mixte, la termen și de grup, dar și cu experiență și know-how-ul UNIQA Insurance Group, compania respectă nevoile fiecărui client în parte, găsind soluțiile de asigurare potrivite.
Despre UNIQA Insurance Group
UNIQA Insurance Group, cu sediul central în Austria, este unul dintre cele mai importante și dinamice grupuri de asigurări din Europa Centrala și de Est. Cu aproximativ 40 de companii în 19 țări și 22.000 de angajați, UNIQA oferă servicii de asigurări pentru 10 milioane de clienți. În Austria, UNIQA deține o cotă de piață de 22% și a fost desemnată timp de zece ani cea mai de încredere companie de asigurări, conform studiului anual al publicației Reader’s Digest. Cu UNIQA și Raiffeisen Insurance, Grupul deține două branduri puternice, care îi oferă o bază solidă pentru creșterea viitoare. UNIQA operează în 15 țări din Europa Centrală și de Est: Albania, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Kosovo, Croația, Macedonia, Muntenegru, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Republica Cehă, Ucraina și Ungaria. De asemenea, Grupul deține companii de asigurări în Italia, Elveția și Liechtenstein.